23-12-2014 | Ana Sayfa | Ana Sayfam Yap | Sitenize Ekleyin | Künye | Foto Galeri | Video Galeri | Yazarlar | İletişim | Z. Defteri | RSS
Yeni Sayfa 1
Başarının Adresi Nurdağı Lisesi
Gaziantep Milli Eğitim Müdürlüğünün geleneksel olarak yaptığı liseler arası bilgi yarışmasında Nurdağı Lisesi Gaziantep il birincisi oldu. Başarılı öğrencilere İl milli eğitim müdürlüğü birer Laptop hediye etti
Paylaşım :
Mail Yazdır Yorum Yaz 0 Yorum
29/05/2012 17:14 - 602 Okunma

 

 Başarının Adresi Nurdağı Lisesi

Son yıllarda G.antep’in eğitimi çıtasının yükselmesine katkı sağlayan Nurdağı milli eğitim müdürlüğünün başarı dolu öğrencileri, tüm Nurdağı halkının göğsünü kabartırken, okul olarak adının duyulması da ayrı bir sevin oluşturdu.

Geçen yıllarda Nurdağı 75. yıl ilköğretim okulu ve Sakçagözü lisesinin il birinciliğini elde ederek başarı kupasını okullarına getirmesinin ardından 2011-2012 eğitim- öğretim döneminin il birincileri şimdi Nurdağı Liseleri oldu.

 

            Nurdağı ilçesinde yapılan bilgi yarışmasında ilçe bazında birinci olan Nurdağı Lisesi, Nurdağı ilçesini temsil ederek 21.05.2012 tarihinde saat 14.00’de Gaziantep Sanko Okullarında yapılan bilgi yarışmasında bütün ilçelerin birincileri temsil eden okullarla yarışan Nurdağı lisesi, Gaziantep il birincisi oldu.

Gaziantep il ikincisi Özel Seçkin Koleji, Gaziantep üçüncüsü ise Yavuzeli Şehit Ali Çiftçi Çok Programlı Lisesi oldu.

                 Nurdağı Lisesi Müdürü Ömer KARAYILAN “ Öğrencilerimizin başarısı, öğretmenlerimizin fedakâr gayretleriyle akademik başarıyı arttırıcı çalışmalar kapsamında değerlendirildiğinde başarının ekip ruhu ile elde edildiğini görmekteyiz. Başarıda emeği olan herkese teşekkür ederim. Çocuklar hedefinizi belirleyin, Türkiye’nin en büyük okullarında sizleri görmek, bizleri sevindirir.” Dedi. 

Başarının gizli kahramanı olan değerli Nurdağı Lisesi öğretmenlerine ve tüm Milli eğitim camiasına Nurdağı Gazetesi olarak teşekkür eder, İlçe kaymakamımız Sayın Abdulkadir Okay beyden öğrencilerimizle beraber, eğitim kahramanları olan öğretmenlerimiz inde ödüllendirmesini rica eder başarılarının devamını dileriz.

 

Haber Ramazan Tuncer.  

 

Paylaşım :
Mail Yazdır Yorum Yaz 0 Yorum
29/05/2012 17:14 - 602 Okunma
Diğer Haberler
Yeni Sayfa 1
Polislerin maaş ve ikramiyeleri!
Polislerin maaş ve ikramiyeleri!
19-12-2014 10:02
Büyüklerden Yerli Malı Haftası
Nurdağı İlçe milli eğitim müdürlüğü bünyesinde
17-12-2014 18:02
Duyuru

15-12-2014 10:23
İsmail Dağdelen İlçe Milli Eğt.Şube Müdürü Olarak Atandı
İsmail Dağdelen İlçe Milli Eğitim Şube Müdürü Olarak Atandı
15-12-2014 09:35
İlçe Kaymakamlığı Muhtarlarla Bilgi Paylaşım Toplantısı Yaptı.
Nurdağı İlçe merkezi,
14-12-2014 09:11
Şahnelerden Milli Eğitim Müdürüne Ziyaret
Şahnelerden Milli Eğitim Müdürüne Ziyaret
12-12-2014 13:49
Diyanet Nurdağı'nda 10 bin selvi ağacı dikti
Gaziantep il müftülüğü ve Nurdağı İlçe müftülüğü Atmalı tepelerine
09-12-2014 15:15
AKP İlçe Yönetim Listesi
AKP İlçe Yönetim Listesi
08-12-2014 15:05
Yavuzeli MHP İlçe Teşkilatı Olağan Kongresini Yaptı.
Yavuzeli MHP İlçe Teşkilatı 11. Olağan Kongresini Yaptı.
08-12-2014 11:18
Engelliler Haftası
Dünya Engelliler günü münasebeti ile düzenlenen
07-12-2014 14:11
Ak Parti Kongresi Göz Kamaştırdı.
Nurdağı Ak parti İlçe Bşkanlığı 5. Olağan Kongresi bu gün
06-12-2014 15:46
Ve Nihayet nurdağı Halkı Sporla Coştu
Nurdağı İlçe Eminiyet Müdürlüğü Geleceğimiz Çocuklarımız .
29-11-2014 14:07
Nurdağı'na Milli eğitim müdür atandı.
Nurdağı ilçe Milli eğitim müdür M. Ergün Mideoğlu'nun İslahiye belediye başkanlığına başkan yardımcısı olarak geçiş yapmasının ardından Nurdağı'na yeni ilçe milli eğitim müdür atandı.
25-11-2014 22:03
24 Kasım Öğretmenler Günü
24 Kasım Öğretmenler Günü tüm yurtta olduğu gibi Nurdağında da çeşitli etkinliklerle kutlandı. Gazintep in Nurdğı ilçesinde “24 Kasım Öğretmenler Günü” düzenlenen çeşitli etkinliklerle kutlandı. Kutlamalara, İlçe Milli Eğitim Müdürü Musa Yıldırım
25-11-2014 15:25
Ekskavatör Apartmana Çıkarıldı!
Yıkım İçin Ekskavatör Apartmana Çıkarıldı!
18-11-2014 10:13
Kaymakam Güngen'e Ak Parti
Kaymakam Güngen'e Ak Parti Heyetinden Nezaket Ziyareti
18-11-2014 10:09
Sanko'dan otel ve merkez atağı
Sanko'dan otel ve merkez atağı
18-11-2014 09:57
Yazarlar Tümü
Hilal Kaplan
Kod adı Sezar
Ayşe Böhürler
Demokratik Birey!
Babeşe
Zalimler için Gelsin İdam
Abdurrahman Dilipak
Mustafa Yıldız
Gündem Kitabevi Kapandı
Ramazan Tuncer
GAFLETLE İHANET ARASINDAKİ ÇİZGİ
Teyfik Kardaş
Paralel Devlet
Recep Ekinci
Bizde Neden Yok?
Gülay Pınarbaşı
Suriyeli mültecilere sınır kapıları açılsın
Hayrettin Karaman
Kalbin Körlüğü
Ramazan DEVECİ
Gündem Kitabevi`nin Öyküsü
Şevki Yılmaz
Rahmetle ve ibretle anıyoruz!
Misafir Yazarlar Tümü
Esra Elönü
Ya Resullulah biz iyi değiliz!
Fatma Tuncer
Çocukların masumiyetine sıkılan kurşunlar
Fatma K. Barbarosoğlu
Bitkisel bilinç
Gülay Göktürk
Uludere hükümetle tarihe geçti
Mine Alpay Gün
Savaştan kaçarcasına bahara
Mutlu Tönbekici
12 Eylül’de ne yapıyordun?
Yard. Doç. Dr. Kenan TAŞTAN
Mütedeyyinlerin yaşadıkları sıkıntıların asıl sebebi
Mustafa İslamoğlu
Kur’an: Rabbani Terbiyenin Müfredatı
Sibel Eraslan
28 Şubat’ta imha olan ‘biz’
23-12-2014 | Ana Sayfa | Ana Sayfam Yap | Sitenize Ekleyin | Künye | Foto Galeri | Video Galeri | Yazarlar | İletişim | Z. Defteri | RSS
Nurdagi Haber ® 2006 - 2012  
Sitede bulunun içerikler ve analizler kaynak gösterilerek alıntılanabilir Tasarım & Yazılım : Network Yazılım